יאיר בושרי (בי גלובל) – הסיבות שבגללן כדאי לקנות דירה להשקעה בקפריסין

נדל

יאיר בושרי בעליה של חברת בי גלובל מסביר מדוע יזמים ומשקיעים נלהבים בוחרים דווקא בקפריסין שקרובה לתל אביב במרחק של 30 דקות טיסה!

הנה כמה סיבות מדוע כדאי לשקול רכישת דירה להשקעה בקפריסין מאת יאיר בושרי ( B-Global ) :

סיבה הסבר
שוק נדל"ן חזק לקפריסין יש שוק נדל"ן חזק שצומח בהתמדה בשנים האחרונות, מה שהופך אותו למיקום אטרקטיבי להשקעה.
מיקום קפריסין ממוקמת במזרח הים התיכון, עם גישה נוחה לאירופה, אסיה ואפריקה. מיקום אסטרטגי זה הופך אותו למרכז לסחר ותיירות בינלאומיים.
תוכנית אזרחות לפי השקעות קפריסין מציעה תוכנית אזרחות לפי השקעות המאפשרת למשקיעים זרים לקבל אזרחות קפריסאית בתמורה להשקעה בכלכלת המדינה, כולל נדל"ן. זה יכול לספק הטבות משמעותיות, כולל גישה לאיחוד האירופי ודרכון המאפשר נסיעה ללא ויזה ליותר מ-170 מדינות.
תמריצי מס קפריסין מציעה תמריצי מס שונים למשקיעי נדל"ן, לרבות שיעור מס קבוע של 20% על הכנסות משכירות וללא מס רווחי הון על מכירת נכס בתנאים מסוימים.
שוק שכירות חזק לקפריסין יש שוק שכירות חזק, במיוחד באזורי תיירות כמו לרנקה, לימסול ופאפוס. המשמעות היא שיש ביקוש גבוה לנכסים להשכרה, המהווה מקור הכנסה פוטנציאלי למשקיעים.
יעד תיירותי קפריסין היא יעד תיירותי פופולרי, במיוחד בחודשי הקיץ. המשמעות היא שיש ביקוש גבוה להשכרות נופש לטווח קצר, מה שהופך אותה לאופציה אטרקטיבית עבור משקיעים המחפשים הכנסה משכירות.
תַשׁתִית קפריסין עברה בשנים האחרונות פיתוח תשתיות משמעותי, כולל הרחבת שדות תעופה, כבישים מהירים ומרינות. זה הופך אותו למיקום אטרקטיבי להשקעה בנדל"ן, במיוחד באזורים עם תשתית טובה.
מצב חברתי-פוליטי בקפריסין יש אקלים פוליטי יציב ושיעור פשיעה נמוך, מה שמספק סביבה בטוחה להשקעה בנדל"ן.
איכות חיים קפריסין מציעה איכות חיים גבוהה, עם מזג אוויר מצוין, חופים יפים ואורח חיים ים תיכוני רגוע. זה הופך אותו למיקום אטרקטיבי עבור משקיעים המחפשים הזדמנות השקעה רווחית ומהנה.

מהם הערים המומלצות להשקעות נדל"ן בקפריסין? יאיר בושרי (ביגלובל) עם התשובה!

הנה כמה יעדים מומלצים בקפריסין להשקעות נדל"ן, לפי ערים שאותם מנה יאיר בושרי – B Global:

  • לימסול: לימסול היא העיר השנייה בגודלה בקפריסין ויעד פופולרי להשקעה בנדל"ן. העיר עברה התפתחות משמעותית בשנים האחרונות, בעיקר באזורי החוף, עם מלונות יוקרה, דירות ווילות חדשות. בלימסול יש שוק שכירות חזק, במיוחד באזורי התיירות, ומהווה מוקד לעסקים ופיננסים בינלאומיים.
  • ניקוסיה: ניקוסיה היא עיר הבירה של קפריסין ומרכז לעסקים ומסחר. לעיר יש שוק שכירות חזק, במיוחד לדירות, והיא ביתם של מספר אוניברסיטאות ומכללות. לניקוסיה יש מורשת תרבותית עשירה, עם עיר עתיקה מקסימה, מוזיאונים ואתרים היסטוריים.
  • פאפוס: פאפוס היא עיר חוף הממוקמת בדרום מערב קפריסין ויעד תיירותי פופולרי. לעיר יש שוק שכירות חזק, במיוחד עבור השכרות נופש לטווח קצר, והיא מציעה מגוון נכסים, מדירות ועד וילות יוקרה. לפאפוס היסטוריה עשירה, עם מספר אתרים ארכיאולוגיים ועיר עתיקה מקסימה.
  • לרנקה: לרנקה היא עיר חוף הממוקמת בחוף הדרומי של קפריסין ויעד תיירותי פופולרי. העיר עברה התפתחות משמעותית בשנים האחרונות, בעיקר באזורי החוף, עם מלונות יוקרה, דירות ווילות חדשות. לרנקה יש שוק שכירות חזק, במיוחד באזורי התיירות, והיא מציעה מגוון נכסים, מדירות ועד וילות יוקרה.
  • איה נאפה: איה נאפה היא עיירת חוף הממוקמת בדרום מזרח קפריסין ויעד תיירותי פופולרי, במיוחד עבור מטיילים צעירים יותר. בעיירה יש שוק שכירות חזק, במיוחד עבור השכרות נופש לטווח קצר, והיא מציעה מגוון נכסים, מדירות ועד וילות. באיה נאפה יש חופים יפים, חיי לילה תוססים ומגוון של ספורט מים ופעילויות.