יאיר בושרי – רכישת נכס בפעם הראשונה

יאיר בושרי מסביר כי רכישת נכס בפעם הראשונה היא החלטה גדולה ועדיף להיות מוכנים לאחריות הכלכלית והרגשית הנלווית לכך. הצעד הראשון יהיה להבין אם אתה מספיק יציב כלכלית כדי לבצע השקעה כזו. אם אין לך חוב, אז ניקוד האשראי שלך צריך להיות במצב תקין ואולי תרצה ליצור קרן חירום.

השלב הבא הוא להחליט על סוג הנכס שאתה מחפש – בין אם זה בית, דירה או דירה. תצטרכו גם להחליט כמה כסף תרצו להוציא על הנכס ואיזה סוג אזור יתאים ביותר לצרכים שלכם – עירוני או כפרי?

הצעד הראשון הוא למצוא נכס שאתם מעוניינים בו ולקבל אישור מראש למשכנתא. השלב הבא הוא להציע הצעה על הנכס ולנהל משא ומתן עם המוכר. לאחר שהגעת להסכמה, תצטרך לחתום על החוזה ולהגיש אותו לאישור המלווה שלך. השלב האחרון הוא לסגור את הנכס ולשלם את המשכנתא.

להלן השלבים לרכישת נכס:

1) חקר נכסים ושכונות שונות באיזור המבוקש

2) הצע הצעה – כמה תהיו מוכנים לשלם מינימום/מקסימום

3) לקבל אישור מראש למשכנתא דרך הבנק ולראות שיש לכם מספיק הון עצמי ועמידה בתשלומים החודשיים

4) לסגור על הנכס – לפני שמישהו אחר חותם עם הבעלים תעשו זאת אם אתם ממש סגורים על זה

5) שמרו על ההשקעה שלכם – אל תמכרו מהר. הרווח הגדול באמת נמצא בהשקעה לטווח רחוק.

איך לקנות נכס בפעם הראשונה

רכישת נכס היא החלטה גדולה. אמנם זו לא תמיד ההשקעה הטובה ביותר, אבל לפעמים היא יכולה להיות. רכישת נכס בפעם הראשונה יכולה להיות מאתגרת ומלחיצה, אבל עם קצת מחקר ותכנון, לא אמורות להיות לך בעיות.

הדבר הראשון שצריך לעשות כשקונים נכס בפעם הראשונה הוא להחליט איזה סוג נכס אתם מחפשים. יש אנשים שאולי ירצו לקנות דירה בעיר שהם גרים בה כדי שלא יצטרכו לנסוע יותר. אחרים אולי ירצו לקנות בית בכפר כדי שילדיהם יוכלו לגדול מוקפים בטבע. לא משנה מה ההעדפה שלך, יהיו נכסים זמינים לבחירתך.

השלב הבא יהיה לגלות כמה כסף חסכת ומה התקציב שלך מוגדר. זה יעזור לקבוע כמה מהחסכונות או ההכנסה שלך תצטרך להשתמש כמקדמה וכמה מהמשכורת החודשית שלך תצטרך לשלם את המשכנתא שלך בכל חודש

רכישת נכס היא אחת ההחלטות החשובות בחיים. זוהי גם השקעה לטווח ארוך הדורשת שיקול דעת ומחקר זהירים.

זו יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור רוכשים ראשונים למצוא את הנכס המתאים, במיוחד אם אין להם ניסיון בתחום זה. מאמר זה יתמקד כיצד לרכוש נכס בפעם הראשונה ומה לשקול לפני קבלת ההחלטה.

תהליך רכישת נכס יכול להיות מסובך מאוד, במיוחד עבור רוכשים ראשונים שאינם בקיאים בענף זה ואינם יודעים מאיפה להתחיל. ישנם גורמים רבים המעורבים בקניית בית – מיקום, תקציב, ריביות משכנתא וכדומה, מה שמקשה על רוכשים ראשונים לקבל החלטה מושכלת.

רכישת נכס בפעם הראשונה יכולה להיות משימה לא פשוטה כי ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני ביצוע השקעה. אבל, עם קצת מחקר ותכנון, אתה יכול לגרום לזה לקרות.

יש הרבה מידע ברשת על הדרך הטובה ביותר לקנות נכס בפעם הראשונה. אבל הדבר החשוב ביותר הוא לעשות את המחקר שלך ולגלות מה אתה רוצה מההשקעה שלך. אתה צריך גם לקבוע כמה כסף יש לך להוציא על נכס ועל איזה סוג תקציב אתה מסתכל.

על פי יאיר בושרי השלבים הבאים יעזרו לך לרכוש את הנכס הראשון שלך אי פעם:

– מחקר: גלה איזה סוג של נכסים מבוקשים באזור שלך וכמה הם שווים.

– מחקר: גלה על כל ההוצאות הנלוות לבעלות על נכס להשקעה כגון ביטוח, מיסים, עלויות תחזוקה וכו'.

– זיהוי נכסים פוטנציאליים: חפש נכסים המתאימים לתקציב ולצרכים שלך; זה הכי טוב

יאיר בושרי
יאיר בושרי